Popis kurzu
Tento kurz je určený pro druhý stupeň základních škol a střední školy. Studenti se v něm seznámí se základními principy marketingu a správné pochopení významu slova marketing jako takový. Součástí kurzu je zaměření na rozbor jednotlivých aspektů marketingu a jejich souvislostí. Samostatnou částí přednášky je i náhled do psychologie člověka a způsob, jak marketing na člověka působí z tohoto úhlu pohledu. Studenti se seznámí s tím, jak dokáží emoce ovlivňovat definování marketingové strategie a jaký mají vliv na tvorbu marketingového mixu. Vysvětlíme si, jak jsou důležité zkratky a symboly, ale i to, jak pracovat s vlastním egem a proč.
Kurz je postaven na podkladech vycházejících z odborných knih autorů jako jsou například Seth Godin „This is marketing“, Perry Marshall „Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu“, Dan Ariely „Jak drahé je zdarma“, kolektiv autorů Benson, Collinová, Ginsburgová Weeks a spol „Kniha Psychologie“ a v neposlední řadě „Marketing management“ autorů Kotlera a Kellera.